top of page
Writer's pictureAdiel Ben Ari

ISRA ELLA 07

Updated: Jun 27, 2023

NoBodyZ Exhibition Jaffa, Tel aviv 18.3 - 18.4.2021 NoBodyZ אורבניאקס וגלריית כנפיים מציגים: תערוכת

Photography-Dantel Dana Tal


תהליך עבודה ארוך של חיפוש רכיבים לעיצוב הדמות מבובת הטורסו. אספתי, חפשתי וקניתי המון חלקים בניהם: פקקים, שרוכים, ברגים ואומים מסוגים שונים, אומגות, קפיצים, צינורות, טבעות מתכת, זוויות, רכיבי אינסטלציה וגומיות. לאורך כל תקופת הפרויקט שארך חודשיים, אספתי ג'אנק רציתי ליצור סייבורג - חצי אישה סקסית חצייה השני מכונת מלחמה. את ההשראה הצבעונית שלי לקחתי מעיצוב של אופנועי מרוץ כבדים את האופנה מעולם הפטיש, BDSM ו Steampunk.

את הגוף שייפתי צבעתי בצבע יסוד ולאחר היבוש צבעתי בשחור וצהוב, לאחר יומיים הוספתי שכבת לקה. הייתה לי התלבטות אם להשתמש ברזין (לקה אפוקסית) לציפוי, חומר שדי קשה לעבוד איתו בעיקר כשמדובר בשטח פנים אמורפי. לאחר מספר ניסיונות כושלים עם חומרים אפוקסים, גיליתי את הלקה של יעקובי שהפתיעה אותי לטובה, מתייבשת מהר ונוחה למריחה.

הראש היווה אתגר מבחינתי. הפתרון שמצאתי היה חיבור של שתי קערות חד פעמיות כשבניהם מחבר מוט הברגה מחוזק על ידי אומים מבפנים ומבחוץ. את הקערות השקופות צבעתי מבפנים וכך שמרתי על גימור נקי, מבריק וצבע שלא מתבלה. בניסיונות הראשונים בדקתי קערות עגולות בגוון אחד ובשניים, כשחיברתי את הראש לגוף לא הייתי מסופק, הדמות קבלה אופי שונה מזה שרציתי. לבסוף החלפתי את הקערות העגולות בקערות אובליות - דבר שהוסיף לדמות מראה חייזרי ואופי מחוספס.


לדף הפייסבוק לאניסטגרם מתוך התערוכה אנונימיות היא... אנונימיות היא העינין.

אנחנו אנשים ללא פנים וללא זהות, לפעמים רק שמות וטקסטים ברשת. האמנים באופן כללי ואמני הרחוב בעיקר הנם רק שם על קיר/קנווס ללא זהות ברורה אם אין הכרות אישית, אנחנו מכירים אותם בשמם, בסגנונם אך לעיתים רחוקות בזהותם האמיתית.

אבל הגוף... הוא נושא אמנותי שנחקר משחר תולדות האמנות, הטורסו או מסת הגוף הפכה לדימוי של חיפוש פרופורציות הפיגורה המושלמת , גם היא ללא זהות , ללא פנים , ללא גפיים רק גוף ביד היוצר.

אם נחבר את שני האלמנטים האלו נקבל..

NoBodyZ

תערוכת אמנות חדשה מבית אורבניאקס בשיתוף ואירוח של גלריית כנפיים ביפו https://m.facebook.com/kenafayimart/

הרעיון לתערוכה נהגה לפני למעלה משנה , עוד לפני המחלה הארורה וסוף סוף יוצא לאור.

התערוכה תעמוד כחודש ותהיה תחת כל התקנים אז ללא חשש אתם מוזמנים להגיע .

סוף סוף פתיחת תערוכה אחרי המון זמן שאורבניאקס ועולם האמנות היו רדומים והנה אנחנו מגיעים שוב.

in your (no) face

אמנים מציגים: Jei Dmyen, Yaara Elroy, Michal Rubin ,Damian Tab ,Monkey / RMG ,Rafi Baler ,Adiel Ben Ari Shahar Ben Ari ,My Luci ,Sasha ,Pit Hagorean ,Lior Raz ,Revzzz ,Marian Boo ,Imaginary Duck Shir Lamdan ,Debi Oulu ,Itai Ram / Eat Eye ,Oz Madar / ARC D.L.P ,Yoni Danziger / LOL

92 views0 comments

Recent Posts

See All

留言


bottom of page